diumenge, 17 de gener del 2016

FUNCIONAMENT DE LA CAPSA "QUI SOM JO"?

L'objectiu d'aquesta capsa no és altre què el de conèixer-mos una mica més tots i totes i treballar l'expressió oral.


Cada alumne ha d'elaborar amb les seves famílies una capsa, de la mida i gust que considerin, per tal de poder-hi pasar tot allò que considereu que pot ajudar als vostres fills a que els coneguem millor.
Pot haver-hi: imatges del nin o nina, de la família, objectes apreciats, paraules identificadores... Els seus esports preferits, els menjar... tot pot estar representat en fotografies, manualitats, en frases...

Pensau que tots som diferents i que per això, totes les capses ho seran també.

Ha de ser una forma fàcil pels nins i nines per tal de què a través de l'expressió oral ens ho pugui explicar tranquil·lament. 

La capsa quedarà fins el divendres a classe i després la podrà tornar a casa. Creim que no és convenient que la família participi en l'exposició per tal de què sigui l'infant el protagonista però, si que estarem encantades de rebrer-vos en qualsevol moment del projecte, festes... en les que cregueu que la vostra aportació pot resultar interessant.


DENIS i la seva capsa

En Denis ens ha explicat que li agrada molt fer natació i practicar aikido! És un nin molt ocupat!

Ens ha mostrat roba de quan era petit.... mare meva quan ha crescut! i també juguetes amb les que jugava de petit!

També ens ha mostrat una de les seves jaquetes preferides ! Guapísimo!!!

PROJECTE COS HUMÀ

En el Projecte del Cos Humà varem fer feina individual però també de manera cooperativa. Havíem de construir un cos humà entre tots i totes! Aquest va ser el resultat.....  

112

El 17 de novembre vàrem poder gaudir a la nostra escola de la visita de l'autobús d'emergències.

Els nins i nines de la classe dels Moscards cantaren durant un parell de setmanes la cançó de: “Somos la patrulla 112......”


I dues setmanes després........ El simulacre d'incendis al Miquel Duran i Saurina!!!!! Prova superada!

ERMITA DE LLUBÍ

A finals del mes d'octubre varem gaudir de la primera sortida del curs! Varem anar a l'àrea recreativa de l'ermita de Llubí !

dimarts, 12 de gener del 2016

PADRÍ LECTOR

Al llarg del primer trimestre hem iniciat la fantàstica experiència del Padrí Lector.

Aquest recorregut que farem al llarg de tot el curs, consisteix en què els nins i nines de primer són acompanyats en la iniciació a l'increïble món de la lectura de la mà dels alumnes de sisè.

Tota la classe dels Mosquits està molt engrescada en aquesta tasca!

Vos deixam alguns dels moments magnífics que ens han regalat els vostres infants !






divendres, 18 de desembre del 2015

ESPECTACLE DE NADAL

Aquí teniu l'espectacle que han fet els nostres infants avui...


Com també la nadala que hem cantat sols...


...i la que hem cantat amb els nostres companys de primer A!!!


Esperam que us hagi agradat molt!!!

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...