Una petita mostra de la darrera setmana de classe i un calorós acomiadament.
Gràcies, famílies i alumnes, per aquest curs meravellós, gaudiu de l'estiu.
Una petita mostra de la darrera setmana de classe i un calorós acomiadament.
Gràcies, famílies i alumnes, per aquest curs meravellós, gaudiu de l'estiu.
Després dels oficis hem començat a treballar els hàbits saludables i el cos humà.
Us presentem a en SAURI que ens ajudarà a localitzar les parts més importants del nostre cos.
Mireu el raconet de llibres que hem pogut crear gràcies a la vostra participació.
Aquesta setmana la classe dels pandes ha tengut una visita molt especial, la família de n'Àfrica ha vengut a l'escola per mostrar-nos un cabridet molt petit. Moltes gràcies, ens ha encantat.
Na Victòria i en Giovanni han fet les seves capses qui som jo, mirau quantes coses ens han mostrat, moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres.
Per acabar la nostra unitat didàctica sobre els oficis vàrem rebre la visita d'un dentista.
Na Neus, la mare d'en Jaume de la classe dels personatges fantàstics, ens va explicar moltes coses per a millorar la nostra salut bucodental.
Ara ens toca a nosaltres, saps què volem ser de grans?
Com ja sabeu, la classe dels pandes va fer un petit programa de televisió per finalitzar el seu projecte sobre els animals.
Amb tots vosaltres, el programa de televisió més esperat...
ANIMALADES: Especials ossos panda
https://drive.google.com/file/d/1M-PaOjwEpaCF0FiZhQfSG6rksSETIbSP/view?usp=sharing
Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...